سامانه های پیامک قانونی

سامانه های پیامک قانونی

 

تفاوت های سامانه های پیامک انبوه کشوری با مودم های جی اس ام (GSM) :

 

 

 

مودم های جی اس ام چیست :

 

 

 

شاید با دیدن تعرفه ها این سوال برایتان پیش آید که چرا قیمت ارسال SMS با استفاده از GSM مودم ارزانتر از قیمت ارسال SMS از طریق اینترنت است؟ برای اطلاع از پاسخ خود به مطالب زیر دقت کنید:

 

 

 

1- ارسال SMS بوسیله GSM مودم بسیار زمان بر می باشد به عنوان مثال ارسال 10 هزار SMS بوسیله GSM مودم 20 ساعت کاری زمان خواهد برد ، در حالیکه ارسال همین مقدار SMS بوسیله اینترنت (سامانه های پیامک انبوه کشوری ) در 10 دقیقه انجام می پذیرد!

 

 

 

2- SMS های ارسال شده با GSM مودم غالبا چند ساعت بعد از ارسال به موبایل مخاطب می رسند لذا حجم بسیاری از SMS های شما در ساعات پایانی شب و .. به مخاطب می رسد و این موضوع بر روی تبلیغ شما اثر سوء و منفی می گذارد ، در حالیکه در ارسال SMS از طریق اینترنت (سامانه های پیامک انبوه کشوری) SMS ها فورا به مخاطب خواهد رسید. و گزارش دلیوری ارسال ها حداقل بعد از یک ساعت بر روی سامانه شما داده می شود خط به خط و اپراتور به اپراتور.

 

 

 

3- در ارسال SMS از طریق برخی از نرم افزارهای سازگار با GSM مودم شما امکاناتی از قبیل ارسال SMS فارسی ، ارسال SMS های چند پارتی و ارسال با نام تجاری و دریافت SMS را نخواهید داشت در حالیکه در ارسال SMS از طریق اینترنت (سامانه های پیامک انبوه کشوری) همه امکانات فوق در اختیار شما قرار خواهد داشت جی اس ام یک روش مبتدی و بدون بازدهی و حتی ضرر رسان هایی از قبیل (مالی،معنوی،حقوقی،اعتباری)هم هست.

 

 

 

4- از آنجا که ارسال SMS بوسیله GSM مودم معمولا به صورت ارسال به لیستی از شماره موبایل های رندوم و بر اساس پیش شماره های مورد نظر شما انجام می شود و چون برخی از پیش شماره ها در بین چند شهر مشترک می باشد لذا ارسال SMS به این شیوه برای تبلیغات محلی (شهری) مناسب نیست.

 

 

 

 

5- سیم کارت های مربوط به اپراتورهای معتبر کشور جمهوری اسلامی ایران دارای محدودیت ارسال SMS در روز می باشند و با هیچ سیم کارتی نمی توان بیش از 1500 پیامک در روز ارسال کرد. لذا ارسال از طریق GSM مودم محدود به روزانه 1500 عدد می باشد در حالیکه ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت (سامانه های پیامک انبوه کشوری) دارای هیچ گونه محدودیتی در روز نمی باشد.

 

 

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد