سخن مدیرعامل

سخن مدیرعامل

 

بسمه تعالی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت (JBK) ثبت شده استان کرمان بوده است و سرمایه گذاری آن بومی و شخصی بوده و بدون گرفتن وام،تسهیلات و اعتباری از هیچ بانک (دولتی – خصوصی) و ارگان (دولتی – خصوصی) بوده است.

 

 

 

شرکت بدون شعبه می باشد و از هیچ استان و شرکت هلدینگ نمایندگی نگرفته است.خدمات بروز و پشتیبانی واقعی {724 : هفت روز هفته،بیست و چهار ساعت : 16 ساعت حضوری و تلفنی،8 ساعت غیر حضوری،تیکت،ایمیل،سامانه پیامک باشگاه مشتریان (JBK) } حتی در روزهای تعطیل رسمی کشور را داریم،این افتخار و اعتبار ماست.

 

 

 

 

از طریق سامانه های فوق هوشمند (JBK) فقط ارسال پیامک (تکی،گروهی،انبوه) نمی کنیم بلکه در 100 مکان مختلف با گستردگی کشوری کارها را انجام می دهیم که در صفحه اصلی گوشه ای از کارها در نمودارهای پنل ها آورده شد.

 

 

 

 

خدمات رسانی در کمترین زمان منطقی در چارچوب قوانین ثبت شده کشوری را،قادر به انجام آن هستیم حتی برای شما هم وطن عزیز ایرانی محترم در هر نقطه از کشور جمهوری اسلامی ایران…

 

 

 

 

*مهندس سید امیر حسین منصوری – مدیرعامل (J.B.K)*

 

—————————————————

بسمه تعالی

 

 

 

با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)،ایده ابتدایی فعالیت حرفه ای در حوزه پیامک انبوه کشوری در سال 1388 توسط یکی از دوستان دانشگاهی در مقطع کارشناسی داده شد.

 

 

 

 

پس از مشورت با مسئولین بخش خصوصی  و تمام کردن دوره های مربوطه (پیامکی بازاریابی حرفه ای) و سرمایه گذاری اولیه در این حوزه را در سال 1390 فعالیت را شروع کردیم.شرکت (J.B.K) بومی بوده و رسما خانوادگی است از هیچ شرکت هلدینگی نمایندگی نگرفته است و برند خود را ثبت می کنیم.

 

 

 

 

تا امروز یک ریال از هیچ بانک (دولتی خصوصی) و هیچ ارگان دولتی پشتیبانی اعتباری و مالی برای ما انجام نداده است.

 

—————————————-

5 دلیل اصلی برای انتخاب شرکت (J.B.K) :

 

 

 

1-قراردادهای قانونی معتبر دارد و شناسنامه سامانه و خطوط اختصاصی را تحویل می دهد.

 

 

 

2-تکریم ارباب رجوع،حقوق شهروندی،وفای به عهد در قراردادها،مشتری مداری منطقی،مطالبه گری اجتماعی را انجام می دهد.

 

 

 

3-پشتیبانی واقعی در (724) دارد : 7 روز هفته،24 ساعت (16 ساعت تلفنی،8 ساعت تیکت یا ایمیل) حتی در روزهای تعطیلی را دارد.

 

 

4-اعتبار اصلی شرکت،کاربران با وجدانی هستند که هم اکنون کار می کنند : از لحاظ فنی،پشتیبانی و پیگیری های مالی.

 

 

 

5-سرمایه گذاری شرکت بومی بوده و بدون گرفتن وام از بانک و هیچ پشتیبانی اعتباری دولتی فعالیت دارد.

 

 

————————————————–

چرا جهادگران بصیر کریمان (J.B.K) :

 

1- تنوع در سامانه :

 

 

 

سامانه قابلیت تحت وب بر روی هر برنامه ای را دارد و بالای 220 آپشن مختلف و عملی برای مدیر سامانه را در هر زمان را دارد و محیا می کند.
———————————————-

2- احترام به هر فرد :

 

 

 

تمام حقوق شهروندی،تکریم ارباب رجوع،وفای به عهد در قراردادها،پشتیبانی واقعی،خدمات پس از فروش،امنیت سامانه،حرمت مسئولین و بزرگترها،مشتری مداری منطقی،مطالبه گری اجتماعی در این شرکت رعایت می گردد.

 

 

———————————————–

3- شفافیت شرکتی :

 

 

 

مالی و اعتباری،مالیات بر ارزش افزوده،ثبت اسناد رسمی،فاکتورهای سیستمی رسمی مالیاتی،قراردادهای رسمی دادگستری،احراز هویتی،ماژول های بروز را دارد.

 

 

————————————————-

4- تمامیت شرکت :

 

 

 

ارائه راه کارهای مناسب تبلیغات پیامک انبوه کشوری بدون اینکه مزاحمت عمومی برای ملت شریف ایران را در بر داشته باشد.آموزش های لازم و به روز توسط نیروهای جوان بومی داده می شود.