اخبار

قوانین سامانه های پیامک انبوه (قدیم،جدید) :

 

 

*خدمات پیامک (تکی ، گروهی ، انبوه) از این پس مسئولیت کیفری دارند*

 

 

 

 

کاربران خدمات ارسال پیامک انبوه ملزم به امضای تعهد ‌نامه رعایت الزامات امنیت سایبری و پایش محتوایی شدند.

 

 

تعهد‌ نامه‌ای از سوی پلیس فتا برای ارائه‌دهندگان سرویس‌‌های پیامک ارسال شده است که آن ها را در قبال رفتار کاربران با عواقب حقوقی و کیفری مواجه می‌کند و این در حالی است که پیش از این هم برای دریافت سرویس‌های پیامک خدماتی ، کاربران ملزم به ارائه تعهد نامه محضری از سوی صاحبان امضا در روزانه رسمی و ارائه سفته بودند. در این تعهد نامه مشخص شده است سوء استفاده از سامانه‌ های پیامک (تکی ، گروهی ، انبوه) دارای مسئولیت کیفری است و شخص مسئول نیز مدیرعامل مجموعه خواهد بود…

 

 

 

در تعهد نامه الزامات امنیت سایبری به مواردی مانند احراز هویت قابل پیگیری کاربران ، حفظ داده ‌ها حداقل تا ۶ ماه و حفظ محرمانگی روش‌های ورود به سامانه ارسال پیامک اشاره شده است. این تعهد نامه در چهار بند تنظیم شده و علاوه بر الزام قبول این بند ها و پذیرش کلیه مسئولیت‌ های کیفری آن ، حق هرگونه اعتراض سلب شده است…

 

 

 

پیش از این استفاده از خطوط خدماتی از سوی کاربران با شرایط سخت‌گیرانه‌ای همراه بود و اکنون با الزامات ایجادشده توسط این تعهد نامه مسئولیت‌های کیفری و ملاحظات امنیتی نیز با این سرویس‌ها همراه شده است. این اقدامات در حالی انجام شده که مواردی مانند نفوذ و هک سامانه ‌ها که حتی سازمان‌های بزرگی چون صداوسیما و زندان اوین نیز از گزند آن در امان نمانده‌اند به کلی نادیده گرفته می‌شود.

 

 

 

 

در بندهای یک و دو این تعهد نامه ، شرکت ‌های ارائه ‌دهنده سرویس ارسال پیامک انبوه کشوری موظف به احراز هویت کامل و قابل استناد از کاربران و استفاده‌‌کنندگان سرویس‌های پیامک هستند. ضمن اینکه باید تمامی لاگ‌های سامانه‌ های خود را حداقل ۶ ماه نگهداری کنند.

 

 

 

در بند سوم شرکت‌ ها و افرادی که از سرویس ‌های ارسال پیامک (تبلیغاتی و خدماتی در قالب پنل ، وب سرویس یا فضای مجازی) استفاده می‌کنند باید محرمانگی اطلاعات شامل نام کاربری و کلمه عبور یا هرگونه توکن و شناسه یکتا را تامین کنند. این اطلاعات باید به حداکثر یکی از پرسنل آن مجموعه تحویل و این موضوع در صورت‌جلسه ثبت شود. شرکت ‌ها از ارائه این اطلاعات به افراد مختلف منع شده‌اند و هرگونه قصور باعث معرفی مدیر و بالاترین فرد مسئول آن شرکت به عنوان متهم به مراجع قضایی می‌شود.

 

 

 

بند چهارم این تعهد نامه به سابقه سوء ‌استفاده «دشمنان و معاندین کشور جمهوری اسلامی ایران» از سرویس ‌های ارسال پیامک انبوه کشوری در ایجاد موج روانی و التهاب‌آفرینی در جامعه از قبیل دعوت به فراخوان ، تجمع و غیره ، شرکت ‌های ارسال‌کننده پیامک انبوه اشاره و مدیران شرکت‌های ارائه‌دهنده ملزم به پایش ۲۴ ساعته محتوایی و سایبری روی سامانه‌های خود شده‌اند. در صورت سوء استفاده از سامانه ‌های پیامکی ، مسئولیت کیفری آن بر عهده مدیرعامل مجموعه خواهد بود…

 

 

 

روز جمعه صبح ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ سرویس‌ های ارسال پیامک ‌های انبوه خدماتی به دنبال یک فراخوان حضور پیامکی در روز چهارشنبه ظهر هفته گذشته (20 مهر ماه 1401) مسدود شد و وزارت ارتباطات اعلام کرد با پیگیری‌های این وزارتخانه این محدودیت‌ها برطرف شده است.

 

 

 

 

—————————————————————————-

 

 

 

احراز هویت کتبی قطع شدن خطوط اختصاصی خدماتی (قدیم – جدید) 1000 :

 

 

اخطاریه مهم مهم-فوری :

 

 

 

کاربر،نماینده گرامی سامانه های پیامک انبوه کشوری :

با سلام و خسته نباشید….

 

 

احتراماً ، به اطلاع میرساند که با توجه به اخطار اپراتور همراه اول و اپراتور 1000 مبنی بر قطع شدن دائمی خطوط اختصاصی خدماتی (قدیم – جدید) که ثبت شاهکار نیستند که از یک سال پیش هم اطلاع رسانی انجام گردیده بود لازم است که کلیه ی شماره های فعال و ضروری را که درحال حاضر ثبت شاهکار نشده اند،با قید فوریت ثبت نمایید. زمان سوییچ و تغییرات حداکثر تا نیمه تیر ماه (1399/04/15) خواهد بود. پس از سوییچ به شاهکار مسئولیت قطع شماره ها برعهده آن کاربر (مدیر سامانه پیامک) / نماینده (رسمی شرکت) می باشد و امکان بازگشت به حالت اولیه (rollback ) دیگر وجود نخواهد داشت.

 

 

 

لطفا نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی خطوط اختصاصی خدماتی خود اقدام نمائید.در غیر این صورت شماره های مربوطه غیر فعال می گردند و مسئولیت عواقب ایجاد شده بر عهده آن شرکت (نماینده رسمی) / کاربر (مدیر سامانه پیامک) می باشد.

 

 

 

—————————————————————

 

 

 

خارج شدن خطوط از حالت خدماتی به تبلیغاتی :

 

 

 

اطلاعیه مهم مهم فوری آنی….

 

 

 

به اطلاع می رساند به منظور جلوگیری از خارج شدن خطوط (قدیم جدید) از حالت خدماتی به تبلیغاتی،بر اساس اعلام اپراتور مربوطه (1000-همراه اول) می بایستی اطلاعات احراز هویتی خط مربوطه با اطلاعات تعهدنامه مربوطه یکسان باشد قطعا،در غیر این صورت هرچه سریعتر نسبت به ویرایش اطلاعات احراز هویتی خط خدماتی شده حداکثر تا پایان وقت اداری کاری به مورخه (1399/03/20) اقدام نمایید و آنهایی که مغایرت داشته اند را از طریق تیکت اعلام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت عواقب ایجاد شده بر عهده آن شرکت (نماینده رسمی)/کاربر (مدیر سامانه) می باشد…

 

 

لطفا لینک روبرو برای دریافت نامه رسمی احراز هویت جدید را لمس کنید : نامه در خواست سامانه (احراز هویت خطوط اختصاصی خدماتی)

 

 

 

لطفا لینک روبرو برای سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را لمس کنید : شفافیت در همه مسائل (به غیر از امور جنگی و امنیتی)

 

 

 

لطفا لینک روبرو برای سامانه جامع ارتباط مردمی (سجام) را لمس کنید : معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم (قوه قضائیه)

 

 

 

لطفا لینک روبرو برای سامانه گزارشگران فساد را لمس کنید : مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات (هر ایرانی)

 

 

 

 

لطفا لینک اتصال به سامانه شبکه احراز هویت کاربران ارتباطی را لمس کنید : (سامانه شاهکار) سیم‌کارت‌های تلفن همراه،سرویس های مخابراتی

 

 

 

 

لطفا لینک روبرو برای دریافت مطالبه گری اجتماعی شرکت را لمس کنید : 20 ماده برای شکایت از (مدیر سامانه پیام کوتاه که تهدید به فسخ)

 

 

——————————————————————

 

 

 

عوارض پیام کوتاه موضوع قانون بودجه کل کشور جمهوری اسلامی ایران سال 1399 :

 

 

 

نمایندگان و کاربران گرامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز و آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون انشالله…

 

 

 

به استحضار میرساند که پیرو بند “ز” از تبصره پانزده در قانون بودجه سال 1399 کل کشور جمهوری اسلامی ایران و همچنین ابلاغ اپراتورهای موجود تلفن همراه کشور کلیه اپراتورهای ارائه‌ دهنده خدمات مخابراتی موجود ملزم به دریافت مبلغ ده (10) ریال علاوه بر قیمت هر پیام کوتاه،از استفاده‌کنندگان خدمات مزبور و واریز آن به حساب درآمد عمومی ردیف 160154 نزد خزانه‌داری کل کشور جمهوری اسلامی ایران می باشند. درآمد حاصله متناسب با وصول تا سقف هزارمیلیارد (۱,۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال جهت اجرای مواد (۵) و (۸) قانون حمایت از حقوق معلولان مصوب (۱۳۹۶/۱۲/۲۰) و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار سازمان بهزیستی کشور رديف ۱۳۱۵۰۰ قرار می‌گیرد.فلذا در راستای اجرای این امر،مبلغ مذکور از ابتدای فروردین ماه سال 1399 در (کلیه خریدهای پیام کوتاه اپراتوری و سامانه های انبوه کشوری) منظور خواهد گردید.

 

 

 

در ضمن لینک زیر سایت مربوط به قانون بودجه سال 1399 را کلیک کنید،بند “ز” تبصره پانزده وسط صفحه :

 

 

 

 

 

 

 

در پایان نامه رسمی حقوقی – مالی برای دریافت فاکتور رسمی شارژ پیامک شرکت برای شفافیت مالی از (1399/01/01) الزامی است.

لینک فاکتور را لمس کنید : فاکتور رسمی شارژ سامانه های پیامک انبوه کشوری.

 

لینک شارژ را لمس کنید : شارژ قرضی سامانه های پیامک انبوه کشوری از (1399/01/01) دیگر نداریم.

 

لینک پشتیبانی را لمس کنید : هزینه پشتیبانی سالیانه قرارداد سامانه های پیامک انبوه کشوری.

لینک پرداخت فاکتور را لمس کنید : پرداخت به موقع فاکتور رسمی شرکت (J.B.K) در هر زمینه.

 

 

——————————————————————

 

 

 

هر گونه ارسال پیامک انبوه کشوری (دولتی،خصوصی) با موضوع “ویروس کرونا” بدون اخذ تاییدیه ممنوع می‌باشد…

 

 

مهم-فوری-قطعی :

 

 

پیرو اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور جمهوری اسلامی ایران،هر گونه ارسال پیامک انبوه کشوری با موضوع “ویروس کرونا” بدون اخذ تاییدیه از ستاد مبارزه کشوری ممنوع می‌باشد،لذا خواهشمند است نسبت به اطلاع رسانی و جلوگیری از ارسال پیامک انبوه کشوری با موضوع فوق الذکر اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

 

—————————————————–

 

 

ارسال پیامک (تکی،گروهی،انبوه) با خطوط خدماتی (جدید و قدیم) بخش (دولتی،خصوصی) :

 

 

مسئولان،مدیران،کاربران گرامی سامانه های پیامک انبوه کشوری :

 

 

 

طبق ابلاغ جدید امروز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور جمهوری اسلامی ایران،مبنی بر لزوم قطعی حذف شماره های مشترکین از لیست سر شماره های خطوط خدماتی بر اساس درخواست ایشان (مشترک محترم)،لازم است امکان خروج از لیست خطوط خدماتی (قدیم،جدید) برای همه متقاضیان (دولتی،خصوصی) مهیا باشد به گونه ای که برای این منظور متنی حتمی و قطعی با مضمون ذیل در انتهای همه پیامک های خطوط خدماتی (قدیم،جدید) بخش (دولتی،خصوصی) درج گردد :

 

 

“در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک مربوطه از این سرشماره (10003430000000) عدد 1 و برای فعال سازی مجدد عدد 2  را به همین سر شماره (10003430000000) ارسال نمایید”

 

 

——————————————————–

ممنوعیت ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی کاندیدای مجلس شورای اسلامی بهمن ماه 1398 :

خواهشمند است از ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی کاندیدای مجلس در بازه زمانی که تبلیغات برای انتخابات مجلس ممنوع میباشد جلوگیری بعمل آید، بدیهی است کلیه عواقب (حقوقی-حقیقی) آن متوجه ارسال کننده پیامک می‌باشد و پیگرد قضائی دارد.

—————————————————————-

 

 

لیست مخاطبین سامانه های پیامک (دفترچه تلفن) :

 

 

نمایندگان و کاربران گرامی سامانه های پیامک انبوه کشوری:

 

 

 

با توجه به درخواست اپراتور همراه اول (تنها اپراتور ملی) بر دریافت لیست به روز شده کلیه مخاطبین (دفترچه تلفن سامانه پیامک انبوه کشوری هر نماینده و کاربر)شماره های (خطوط خدماتی : چه قدیم چه جدید) خواهشمند است حداکثر تا تاریخ (98/11/12) نسبت به ارسال شماره مخاطبین (هر سامانه) اقدام بفرمایید،در غیر اینصورت مسئولیت خارج شدن شماره های (خطوط خدماتی) فوق الذکر از حالت خدماتی به تبلیغاتی به عهده آن شرکت محترم،نماینده و مدیر سامانه پیامک انبوه کشوری می باشد.

 

——————————————————————

عدم خدماتی شدن خطوط اختصاصی :

نمایندگان و کاربران گرامی سامانه های پیامک انبوه کشوری در حال حاضر ثبت در خواست خدماتی شدن خطوط مقدور نمی باشد.

لطفا از ارسال هرگونه تعهدنامه (دولتی – خصوصی) جهت خدماتی شدن خطوط اختصاصی خوداری نمایید.

—————————————————————

مسئولیت کنترل شبانه روزی محتوای پیامک های انبوه (دولتی –  خصوصی) خطوط خدماتی (قدیم – جدید) واگذار شده :

نمایندگان و کاربران گرامی سامانه های پیامک انبوه کشوری :

به اطلاع میرساند با توجه به حساسیت به روز سرور های خطوط خدماتی (اعمال نظارت دقیق اپراتورهای معتبر و قانونی کشوری) و نیز پیرو اطلاعیه های قبلی،مسئولیت کنترل محتوای خطوط واگذار شده کاملاً بر عهده سرمایه گذاران،نمایندگان،کاربران و مدیران سامانه های پیامک انبوه است.

درصورت وقوع تخلف از خطوط خدماتی (دولتی – خصوصی ) از سوی سرمایه داران و نمایندگان قانونی و معتبر محدودیت هایی برای ارا‌ئه سرویس به آن شرکت ایجاد می شود بدون هیچ تعارف و اغماضی!!

—————————————————————-

ثبت واقعی احراز هویت خطوط سامانه های پیامک انبوه کشوری :

پیرو اطلاع رسانی های قبلی (سامانه،تلفنی،پیامکی،حضوری) با توجه به راه اندازی سامانه (ثبت واقعی احراز هویت شاهکار) خواهشمند است در قدم اول نسبت به تکمیل اطلاعات خطوط خدماتی اختصاصی خویش اقدام نمایید هر چه سریعتر (اطلاعات کامل را تیکت نمایید)

شماره‌های تکمیل نشده در سامانه در تاریخ (1398/05/05) از  بخش فنی خدماتی خارج می‌گردند (دولتی،خصوصی) , مسئولیت هرگونه عواقب بعدی (حقوقی،حقیقی) و خسارات (مالی،قضائی) احتمالی بر عهده کاربر می باشد.

ضمنا اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی می بایست مطابق کارت ملی (جدید) افراد و در خصوص اشخاص حقوقی مطابق سامانه استعلام شناسه ملی (ilenc.ir) و سامانه استعلام کد اقتصادی (evat.ir/frmvalidationofregistration.aspx) اشخاص حقوقی کشور (با پسوندها – پیشوندها – رعایت فاصله ها و …) ثبت یا بروز رسانی گردد.

در ضمن نمایندگان و کاربران گرامی در صورتی که ارسال پیامک خط شما بدلیل نقض های موجود در احراز هویت قطع شده است لطفا اطلاعات زیر را (لطفاً فقط از طریق سامانه پیام کوتاه انبوه کشوری،تیکت نمایید.روش ثبت تیکت در سامانه : منوی پشتیبانی کاربری – ثبت جدید – صفحه کوچکی باز میشود که باید فیلدها و جاهای خالی را تکمیل نمایید و در قسمت متن، اطلاعات درخواستی زیر را درج (کُپی پِست هم میتوانید بکنید) و پاسخ آنها را تکمیل نمایید – در نهایت کلیک بر روی گزینۀ: ثبت در سیستم. سپس بعد از مدتی مجدداً به تیکت ارسالی خود،مراجعه نمایید و پاسخ کاربر سامانه را مشاهده نمایید و چنانچه نیاز به اصلاح باشد،در ادامۀ همان تیکت، فوراً موارد را اصلاح و برطرف نمایید و از ایجاد و ارسال تیکت

جدیدی،خودداری فرمایید).جهت تمکیل احراز هویت خط مربوطه، ارسال نمایید :

1- نام نماینده رسمی (کامل و خوانا باشد)

2- نام خانوادگی نماینده رسمی (پسوند،پیشوند دارد نوشته شود)

3- شماره خط اختصاصی در خواست شده پیامک

4- شماره موبایل نماینده رسمی حتما از اپراتور همراه اول (دائمی)

5- شماره شناسنامه و کد ملی نماینده رسمی (کامل و خوانا باشد)

6- جنسیت نماینده (مذکر،مونث)

7- ملیت نماینده (فقط و حتما ایرانی باشد)

8- تاریخ تولد باید کامل باشد (1300/01/01)

9- تابعیت (فقط ایرانی باشد)

10- نام پدر نماینده رسمی

11- محل تولد نماینده رسمی (استان،شهر،روستا)

12- شماره واقعی تلفن ثابت،فکس مجموعه (دولتی – خصوصی)

13- پست الکترونیکی واقعی مجموعه (دولتی – خصوصی)

14- کد پستی واقعی مجموعه (دولتی – خصوصی)

15- آدرس واقعی و به روز مجموعه (دولتی – خصوصی)

16- نامه معرفی نماینده رسمی با سربرگ مهر،امضاء (جوهری)

17-شناسه ملی،کداقتصادی،شماره ثبت واقعی (کامل،خوانا)

18- آدرس سایت واقعی مجموعه (دولتی – خصوصی)

19- سربرگ جدید و واقعی مجموعه (دولتی – خصوصی)

20- نوع فعالیت ثبت شده مجموعه (دولتی – خصوصی)

——————————————————————

در صورتی که خط شما حقوقی ثبت شده است،ارسال اطلاعات حقوقی شرکت الزامی است :

(نام کامل شرکت – شماره ثبت  شرکت – شماره تلفن،فکس شرکت – کد اقتصادی شرکت – نوع فعالیت شرکت – شماره فکس شرکت – کد فراگیر پژواک – شناسه ملی شرکت – شماره مجوز صنف مربوطه)

—————————————————————-

اطلاعیه مهم خطوط (اختصاصی) :

طبق اطلاعیه جدید اپراتورها :

خطوط خریداری شده : چه قدیم و چه جدید (مخصوصا اختصاصی) اگر ترافیک ارسال پیامک در طول سال نداشته باشند (عدم ارسال پیامک از شماره اختصاصی خود) از سمت اپراتور مربوطه قطع کامل و سلب امتیاز می شوند و به کاربر دیگری (در هر جا از کشور) واگذار خواهند شد،لطفا خطوط خریداری شده خود را ساماندهی نمایید.هر چه سریعتر با تشکر

——————————————————————

افزایش تعرفه خطوط 1000 (اختصاصی – غیر اختصاصی) :

قیمت خطوط (سفارشی – غیرسفارشی) 6الی14 رقمی(اپراتور 1000)از (1398/04/01) افزایش یافته است.

خواهشمند است قبل از خرید و  فروش خط (نمایندگان/کاربران) جهت اطلاع از قیمت ها در بخش سفارشات سامانه گزینه (در خواست خط) را کلیک کرده و کلمه تعرفه شماره ها را کلیک کرده و استعلام بگیرید.

——————————————————————

*شرایط خدماتی کردن خطوط اختصاصی سال 1398*

نمایندگان و کاربران گرامی سامانه های پیامک انبوه :

جهت اطلاع از شرایط خدماتی کردن خطوط اختصاصی و همچنین تکمیل فرم های مربوطه از لینک زیر استفاده کنید خواهشا با دقت مطالعه و بررسی کنید حتما!!

جهت دانلوداینجاکلیک نمایید.

—————————————————————-

احراز هویت خطوط (اختصاصی-غیر اختصاصی) مهم مهم :

به اطلاع می رساند طبق ابلاغیه جدید شرکت ارتباطات سیار ایران جهت جلوگیری از قطع شدن خطوط و بررسی های لازم توسط این شرکت،می بایست نسبت به تکمیل و تصحیح  اطلاعات ثبتی کلیه خطوط (خدماتی – تبلیغاتی) قدیم و جدید حداکثر تا تاریخ 1397/12/13 اقدامات مقتضی صورت پذیرد.در غیر این صورت شماره ها مذکور غیرفعال می گردند و مسئولیت عواقب آن و جرایم نقدی مالی و خسارات احتمالی (حقوقی – حقیقی) بر عهده کاربر می باشد.لازم به ذکر می باشد اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی می بایست مطابق کارت ملی افراد و در خصوص اشخاص حقوقی مطابق سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور (با پسوندها – پیشوندها – رعایت فاصله ها و…) ثبت یا بروزرسانی قطعا و حتما گردد.

—————————————————————-

تکمیل اطلاعات خطوط خدماتی سامانه های پیامک انبوه کشوری :

با سلام و خسته نباشید :

طبق ابلاغیه جدید شرکت ارتباطات سیار ایران در خصوص بروزرسانی و تکمیل اطلاعات مربوط به خطوط خدماتی موجود ، لطفا تا پایان وقت اداری روز یک شنبه 1397/10/23 اطلاعات مورد نیاز را ارسال نمایید :

1- شماره خطوط خدماتی : ؟؟؟؟

2- نام شرکت/ سازمان / ارگان های دولتی (شرکت بهره بردار نهایی اصلی)

3- نام و نام خانوادگی نماینده مربوطه (فرد محرم بهره بردار نهایی در طول سال،ثبت شده در سامانه)

4- شماره تلفن همراه نماینده حتما باید از اپراتور ملی (همراه اول دائمی) باشد!!

5- کاربرد اصلی و اساسی خط خدماتی برای استفاده کننده در طول سال و توضیح کامل آن در چند خط (لطفاً توضیحات را شفاف و واضح اعلام گردد مانند : ارسال پیام کوتاه به همکاران اداره کل جهت تشکیل جلسات و یا اطلاع رسانی مبلغ بدهی به مشتریان.ضمناً از درج کلمات کلی و یا جملاتی همانند : اطلاع رسانی و امثالهم، خودداری فرمایید)

6- لیست شماره موبایل های گیرندگان و مخاطبین دارد یا ندارد ؟

 Whois ، حقوقی باشد و با اطلاعات ارسالی مذکور کاملا هم خوانی داشته باشد.

درحال حاضر نیازی به ارسال لیست کارمندان،مشترکین وجود ندارد و فقط کلمه دارد یا ندارد کفایت می کند.(نیاز به ارسال آپدیت لیست ها با ابلاغ اپراتورهای مربوطه متعاقبا اعلام می گردد)

لازم به ذکر می باشد با توجه به عدم خدماتی کردن شماره (خط اختصاصی) طی چند ماه گذشته در سال 1397(حتی کاربران دولتی) و سخت گیری های اخیر اپراتورهای موجود چنانچه کاربری اطلاعات درخواستی را به صورت کامل و صحیح و یا قبل از زمان مذکور اعلام شده ارسال ننماید،مسئولیت هرگونه عواقب بعدی اعم از خروج شماره خدماتی وی از لیست سفید (کنسل شدن شماره خدماتی شده) بر عهدۀ کاربر مربوطه می باشد. لذا خواهشمند است در اسرع وقت و با صبر و دقت کامل نسبت به تکمیل و تیکت موارد خواسته شده اقدام نمایید.

————————————————————–

شرایط جدید ارتباطات سیار ایران – خطوط خدماتی (سال1396) :

نمایندگان و کاربران گرامی :

جهت اطلاع از شرایط خدماتی کردن خطوط سامانه های پیامک انبوه کشوری و همچنین تکمیل فرم های مربوطه از لینک های زیر استفاده کنید.

1- فایل راهنما

2- تعهد نامه

3- فایل نمونه لیست مشترکین

4- فایل نمونه اطلاعات مشترک

جهت ارسال درخواست ها تا پایان ساعت کاری دولتی،روز 15 ام هر ماه در سال 1396 اقدام نمایید. بدیهی است در صورت ارسال پس از روز مذکور فرایند بررسی به ماه بعد موکول خواهد شد.برای اطلاعات بیشتر با آقای مهندس سید امیر حسین منصوری تماس حاصل فرمائید.

قوانین خطوط خدماتی قطع شده

نمایندگان و کاربران گرامی :

 

آمار لحظه ای از قطع شدن خطوط خدماتی (دولتی – خصوصی) به دلیل تخلفات ارسال های پیامک انبوه کشوری و مزاحمت های پیامکی که با این خطوط به دیتابیس مخابرات کشور جمهوری اسلامی ایران برای کاربران انجام می شود در بخش پایینی سایت cra.ir رسمی سازمان تنظیم مقررات و رادیویی زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در 24 ساعت شبانه روز می توانید ملاحضه کنید پس لطفا تابع قوانین مخابرات ایران باشید.

در ضمن تمامی مصاحبه های جدید رسانه تصویری،فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را در سایت techtalks.ir به طور 24 ساعت شبانه روز می توانید ببینید.