تعهدنامه پلیس فتا

تعهدنامه پلیس فتا

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

 

 

تعهدنامه رعایت الزامات امنیت سایبری و پایش محتوایی ارائه دهندگان و یا استفاده کنندگان از

سرویس های ارسال پیامک انبوه کشوری (پنل پیامکی و یا وب سرویس) :

 

 

 

1- کلیه شرکت های ارائه دهنده سرویس ارسال پیامک انبوه کشوری موظفند احراز هویت کامل ، قابل استناد و قابل پیگیری از کاربران و استفاده کنندگان سرویس های پیامک انبوه کشوری داشته باشند.

 

 

 

2-کلیه شرکت های ارائه دهنده سرویس ارسال پیامک انبوه کشوری موظفند تمامی لاگ های سامانه های خود را حداقل (6 ماه کامل) نگهداری نمایند.

 

 

 

3-دریافت کنندگان سرویس های ارسال پیامک انبوه کشوری (پنل پیامکی و یا وب سرویس) موظفند محرمانگی اطلاعات کاربری شامل نام کاربری ، کلمه عبور و یا هر گونه توکن و شناسه یکتا را حفظ نموده و ضمن تحویل با صورتجلسه به حداکثر یکی از پرسنل مجموعه خود ، از ارائه آن به افراد مختلف جلوگیری نمایند ، بدیهی است هرگونه سوءاستفاده در اثر افشاء اطلاعات محرمانه شامل : نام کاربری ، کلمه عبور و یا هر گونه توکن و شناسه یکتا ، مستقیما بر عهده مدیر و بالاترین مسئول آن (اداره کل،سازمان،نهاد و شرکت) خواهد بود و در صورت قصور به عنوان متهم به مراجع قضایی معرفی می گردد.

 

 

 

4-با توجه به سوءاستفاده دشمنان و معاندین کشور جمهوری اسلامی ایران از سرویس های ارسال پیامک انبوه کشوری در ایجاد موج روانی و التهاب آفرینی در جامعه از قبیل دعوت به فراخوان ، تجمع و….. شرکت های ارسال کننده پیامک انبوه کشوری موظفند پایش 24 ساعته (محتوایی،سایبری و جنگ نرم) را برای سامانه های خویش رعایت نمایند.بدیهی است در صورت سوءاستفاده از سامانه های پیامک انبوه کشوری موصوف ، مسئولیت کیفری آن بر عهده مدیر عامل آن مجموعه خواهد بود.

 

 

 

اینجانب……………..با سمت……………تمامی موضوعات فوق را به دقت کامل مطالعه و ضمن قبول همه موارد اعلام می دارم ، تمامی مسئولیت های حقوقی و کیفری آن را پذیرفته و حق هرگونه اعتراضی را در این خصوص از خود سلب می نمایم.

 

 

 

 

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

نام،نام خانوادگی،سمت،مهر،امضاء،اثر انگشت،تاریخ

 

 

 

 

5 نکته مهم در مورد نامه رسمی :

 

 

1-حتما بر روی سربرگ قانونی مجموعه و فقط در یک صفحه حتما باشد.

 

2-متن نامه را حتما در نرم افزار Word و فضاهای خالی بین سطوح متن را از بین ببرید.

 

3-کامل و با دقت متن نامه را بخوانید ، جاهای خالی را پر کنید ، کلمات و جملات اضافه را حذف کنید.

 

4-اصل نامه را از بین نبرید فقط و فقط همین متن را بر روی سربرگ رسمی پرینت بگیرید.

 

5-امضاء با خودکار آبی ، مهر مجموعه شفاف و رنگی کامل ، اثر انگشت کامل در ضمن هر 3 بخش جداگانه و روی یکدیگر نزنید!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد