مطالبه گری اجتماعی شرکت

مطالبه گری اجتماعی شرکت

 

—————————————————————————–

 

 

———————————————————————————

 

 

 

————————————————————————–

 

 

 

 

 

مطالبه گری اجتماعی شرکت (J.B.K) :

 

 

 

 

از پول بیت المال ارگان مربوطه با کمترین قیمت (سامانه،خطوط اختصاصی،شارژ پیامک سامانه) خریداری شده و حال همکار گرامی جنابعالی در پی زیر آب زنی،تخریب کردن شرکت،از بین بردن آبرو شرکت و مدیرعامل در پیش مسئولین ارشد ارگان مربوطه را دارد!

 

 

 

 

آتش به اختیار عمل می کنیم : طبق فتوا و حکم ولی امر مسلمین جهان،فرمانده کل قوا،حضرت آیت الله العظمی،امام سید علی حسینی خامنه ای و طبق قوانین ذیل،قرارداد شرکت (J.B.K) چه تمدید بشود چه تمدید نشود تمام قد پای شکایت از همکارتان ایستاده ایم تا برکناری کامل و واقعی ایشان از سمت وجدانی،تعاملی دست بر نمی داریم چون ایمان داریم در این استان شهید پرور و ولایتی (دیارکریمان) و اداره کل محترم افراد جوان،مومن،انقلابی،با انگیزه،با تعهد،با مدیریت جهادی،بسیجی فعال واقعی باشد نه به قسم فقط کارت بسیجی،تحصیل کرده مربوط به واحد فرد متخلف گر وجود دارد که تکریم ارباب رجوع،حقوق شهروندی،پیروی از قوانین دولتی در هر زمینه،حرمت گذاشتن و خدمتگزاری به مردم شریف کریمان را یاد داشته باشد نه اینکه فقط مسئولین رده خویش یا بالاتر را تحویل بگیرد و کار راه انداز باشد،فردی که با زیر دستان خود،کارمندان خود دیکتاتوری و تحکم غیر منطقی نداشته باشد و آن ها را مانند خانواده خویش ببیند و تکریم  نماید،تهدید و زور در هر شرایط و هر زمینه نزند:

 

 

 

 

 

1-ماده 8 و 9 : قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برای مدیر عامل و شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

2-ماده های 1 تا 6 منشور حقوق شهروندی در نظام اداری برای مدیرعامل و شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

3-فصل دوم ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری برای مدیرعامل و شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

4-ماده های  1 تا 5، 10 تا 14، 27 و28 طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع برای مدیر عامل و شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

5-ماده 25 قانون مدیریت خدمات کشوری برای مدیرعامل و شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

 

6-اصل 173 دیوان عدالت اداری که حق شکایت به خاطر عدم پرداخت به موقع فاکتور رسمی شرکت برای شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

 

7-ماده های 641،697 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1375  در مورد پیامک های انبوه تبلیغاتی برای شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

 

8-ماده 14 اصلاح تبصره 2 تاسیس شرکت مخابرات ایران مصوب سال 1366 در مورد پیامک های تبلیغاتی برای شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

 

9-ماده 21 قانون جرائم رایانه ای در مورد پیامک های ارسالی با خط رند طلائی امانتی خدماتی شرکت،برای شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

 

10-ماده 641 قانون مجازات اسلامی سال 1375 در مورد مزاحمت تلفنی (اذیت،سلب آسایش،تهدید فسخ) برای مدیرعامل رعایت نشده!

 

 

 

 

 

11-ماده 5 جرائم علیه محرمانگی داده ها و سامانه های رایانه ای و مخابراتی برای شرکت رعایت نشده است!

 

 

 

 

12-هیچ کدام از بندها و تبصره های فی مابین شرکت (J.B.K) و اداره کل محترم برای مدیرعامل و شرکت (J.B.K) رعایت نشده است از طرف همکار گرامی شما که شدیدا بی مسئولیت است و تابع قوانین رسمی کشوری نمی باشد!

 

 

 

 

 

13-مطابق ماده ۲۴۵ از قانون مجازات اسلامی،ماده ۶۰۸ از قانون تعزیرات،مطابق ماده ۲۵۰ حد قذف به علت استفاده از خط امانتی شرکت به مخاطبانتان که باعث شکایت و فحش به شرکت شده یا مدیر سامانه این کار را کرده نسبت به مدیر عامل شرکت شکایت داریم!

 

 

 

 

 

14-هیچ کدام از قوانین جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوویی و اپراتورهای موجود کشوری (همراه اول،ایرانسل،رایتل،تالیا،آپتل،شاتل،سامانتل) و اپراتورهای سامانه های پیامک انبوه کشوری(1000-2000-3000-5000-65000-021) در ارسال پیامک های مجموعه (تکی-گروهی-انبوه) از طریق خطوط اختصاصی البته خدماتی مجموعه توسط مدیر سامانه رعایت نمی شود!

 

 

 

 

15-سیاست های کلی نظام اداری که در سال 1389 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی،ماده 169 قانون مالیات های مستقیم،ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه نسبت به عدم تحویل نامه کتبی و رسمی احراز هویت خطوط اختصاصی خدماتی به شرکت (J.B.K) رعایت نشده است،نامه احراز هویت جدید مدیر سامانه پیامک انبوه کشوری برای خط اختصاصی خدماتی و تائیدیه شرکت (J.B.K) را ندادند،سفته یا چک یا نامه سربرگ دار یا تعهد محضری مالی و اعتباری خط اختصاصی خدماتی مجموعه را تحویل شرکت ندادند!

 

 

 

 

16-هیچ کدام از قوانین سازمان نظام صنفی رایانه ای در مورد برنامه نویسی های آپشن های جدید سامانه پیامک انبوه کشوری،مخابرات کشوری،نامه مالی برای گرفتن فاکتورهای رسمی شرکت را نسبت به شرکت رعایت نمی کنند!

 

 

 

 

17-هیچ کدام از قوانین منشور مسئولیت اجتماعی،فرهنگی،عقیدتی ارگان ها و سازمان های تابعه در بخش اقتصاد مقاومتی و حمایت عملی و مالی نسبت به شرکت (J.B.K) انجام نشده است!

 

 

 

 

18- قانون مجازات اسلامی (در بخش تعزیرات) در ماده های ۶۶۸ و ۶۶۹  مجازات جرم تهدید به تبیین این عمل (فسخ قرارداد) برای شرکت (J.B.K) و مدیر عامل در حین اجرای قرارداد،تسویه هزینه پشتیبانی قبل،بعد رعایت نشده است!

 

 

 

19-ماده۳ : در اجرای ماده ۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری ، مواد ۵۹۸ و ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) و دستورالعمل ، دادستان ها در سراسر کشور مکلف اند به منظور صیانت از حقوق عامه ، تدابیر لازم را جهت حفظ حقوق عمومی و پیشگیری و مقابله با ترک وظایف قانونی اتخاذ کنند!

 

 

 

 

20-مطابق ماده هفت «دستورالعمل نحوه تشویق و تنبیه کارکنان دولت موضوع مصوبه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب ‏رجوع» ، مصوب یکصد و هشتمین جلسه شورای عالی اداری مورخ سال  1382 ،  «رسیدگی به سوء عملکرد کارکنان دولتی در ارتباط با ارباب ‌رجوع و مردم!

 

 

 

افسر جنگ نرم/بسیجی فعال/مهندس انقلابی/مدیر عامل شرکت (J.B.K)

 

 

مهندس حاج سید امیر حسین منصوری

 

 

 

WWW.80SMS.COM

 

 

وَ مَكَروا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

 

 

 

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

 

 

{حضرت علی (ع) : «لایُدْرَکَ الْحَقُّ إلاّ بالْجِدِّ» : حقّ گرفتنى است ، نه دادنى}

 

{اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَ لِیِّکَ الْمَهْدِیّ (عج) }

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد