پنج گام برای پیامک

پنج گام برای پیامک

 

حرفه ای عمل کنید البته با تحقیق،مشورت،خرد جمعی :

 

 

 

۵ گامی را که به ارسال موفقیت آمیز پیامک های تبلیغاتی شما منجر می شود گردآوری کرده ایم:

 

 

 

گام اول-جمع آوری اطلاعات

 

 

 

 

اطلاعات جمع آوری شده شما از مشتریان تان کلیدی برای برقراری ارتباط با آنها است. این اطلاعات تا حد امکان باید به روز و دقیق باشد. همین طور هرچه میزان اطلاعات جمع آوری شده توسط شما بیشتر باشد بهتر است و به دسته بندی کردن این اطلاعات و تفکیک آنها به گروه های مختلف نیزکمک خواهد کرد.

 

 

 

گام دوم- دسته بندی اطلاعات

 

 

 

ارسال هدفمند یکی از مهمترین نکات در بازاریابی پیامکی است. تلاش کنید تا پیامک هایی مرتبط با مشتریان تان ارسال کنید. هرچه ارسال پیامک شما هدفمندتر باشد نتایجی که می گیرید نیز بهتر خواهد بود.

 

 

 

شماره های خود در گروه های مختلف مانند جنسیت، محل، علایق، زمان عضویت… آپلود کنید.همچنین درباره چگونگی دسته بندی مناسب برای بازدهی بهتر در کسب و کار خود تأمل بیشتری داشته باشید.

 

 

 

برای مثال یک شرکت کاریابی بهتر است که اطلاعات خود را بر اساس محل و عنوان شغل دسته بندی نماید. یا یک فروشگاه اینترنتی لباس زنانه و مردانه اطلاعات خود را بر اساس جنسیت دسته بندی کند.

 

 

 

 

گام سوم-ویژگی های اولین پیامک ارسالی

 

 

 

پیشنهاد ما برای اولین ارسال شما این است که در اولین پیامک تان، به طور مختصر کسب و کار خود و مزایای آن را به مشتری معرفی کنید. از بمباران مشتری با پیشنهادات خودداری کنید و به آنها برای لغو عضویت حق انتخاب دهید تا در صورتی که خواستار انصراف از کمپین شما هستند به راحتی بتوانند انصراف دهند.

 

 

 

 

مثالی برای اولین پیامک تبلیغاتی :

 

 

 

سلام! ما در حال راه اندازی سرویسی برای مشتریان محترم خود هستیم تا به وسیله آن پیشنهادات حراج و خبرهای مربوط به فروش را از طریق پیامک برای شما ارسال کنیم.

 

 

 

گام چهارم- شماره فرستنده

 

 

 

شماره ای که با آن پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید می تواند به صورت پیش فرض باشد یا اینکه آن را به نام شرکت خود تغییر دهید.

 

 

 

گام پنجم– زمان بندی ارسال

 

 

 

یکی دیگر از نکات مهم در بازاریابی موبایلی زمان بندی پیامک شماست. بیدار شدن مشتریان تان در نیمه های شب بوسیله پیامک های تبلیغاتی شما قطعا نتایج دلخواه تان را به دنبال ندارد.بهترین روز و زمان را برای ارسال پیامک هایتان را بیابید و از گزینه زمان بندی ارسال پیام در سامانه استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد