قوانین خطوط خدماتی تا به امروز

قوانین خطوط خدماتی تا به امروز

 

 

تعهد نامه تعریف شماره خدماتی

 

 

احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال 1392 و محدودیت های اخیر، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند.

 

 

شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر، و سازمانهایی است که پیامک هایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطباتی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامک ها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

 

 

هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان  صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نیست.

 

 

شرکت موظف به ارسال راهنمای عدم دریافت پیامک بصورت ماهیانه و یا زیرنویس در هر پیام به مخاطبان می باشد.

 

 

علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتیکه مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد و همچنین در صورتی که پیامکی مغایر با محتوای  اعلام شده ارسال گردد شماره از لیست سفید خارج می شود.و مسئولیت هرگونه عواقب بعدی (اعم از جریمه نقدی، پاسخگویی به مراجع قانونی و قضایی و…) بر عهده بهره بردار خواهد بود.

 

 

چنانچه این شرکت، زیر مجموعه و یا مشتریان بر خلاف این تعهد نامه خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال تبلیغاتی انجام دهد (ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره، مشمول پیگرد قانونی خواهد بود، مسئولیت آن تماماً بر عهده ایشان است و موظف به جبران تمام خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت ارتباطات سیار ایران و اپراتور 1000 به شرح ذیل می باشد. لذا  با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهد نامه زیر را تکمیل و ارائه می نماید. این شرکت ضمن تکمیل این تعهدنامه می پذیرد کلیه موارد آن را مطالعه نموده و در قبال تعهدات آن از جمله بندهای ذیل اقدام لازم را به عمل می آورد:

 

 

  • ارسال هر پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی به مشترکین لیست سیاه ، جریمه نقدی 10 ريالی به ازای هر پیامک برای بار اول و مبلغ 50 میلیون ريالی به عنوان جریمه اخذ خواهد شد، شماره نیز از حالت خدماتی خارج می گردد.

 

 

  • در صورت تکرار تخلف ، جریمه نقدی 20 ريالی به ازای هر پیامک ، و مبلغ 150 میلیون ريال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره تخلف از حالت خدماتی برای همیشه خارج می گرددو منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد.

 

 

  • در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد ، اعم از اینکه شرکت ……………………………..راسا یا به واسطه زیر مجموعه ها و شرکت های تابعه خود مرتکب شوند ، نماینده و شرکت متقاضی منفردا و مشترکا پاسخگوی تعهدات و خسارات وارده به اپراتور 1000 و نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوقی خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.

 

 

  • در صورتی که شرکت یا سازمانی به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، علاوه بر اینکه شماره وی از لیست سفید خارج شده و امکان درخواست مجدد ندارد، در صورت تکرار تخلف مطابق مقررات اپراتور 1000 محدودیت هایی نظیر عدم پذیرش درخواست خدماتی جدید، خروج بخش یا تمام خطوط از لیست سفید و… اعمال خواهد شد.

 

 

  • به علت آثار نامطلوب تخلف برای اپراتور 1000 و متضرر شدن از بابت تبلیغاتی شدن خط متخلف هرگونه جریمه ابلاغی از سوی اپراتور مشمول 20% افزایش جریمه خواهد بود که می بایست به این شرکت پرداخت گردد.

 

 

  • در صورتی که درخواست خدماتی سازی خط موردقبول اپراتور باشد بازه زمانی کاملا نامشخص خواهد داشت و به هیچ عنوان نمی توان زمان خدماتی سازی را اعلام نمود.

 

 

  • کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی شرکت ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام و اعمال می گردد.

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد